Novi proizvod

IN-SKIN Antiseptic

Nema dovoljno reči kojima bi se podvukla važnost pojačane lične higijene i higijene naših domova kao „prve linije odbrane“ u borbi protiv pandemije. Nema ni infektologa, epidemiologa, dermatologa ili lekara u svetu koji nije istakao značaj ove vrste prevencije.

Za ovu svakodnevnu higijensku bitku, koju svi vodimo u našim domovima, bez obzira na kom meridijanu živimo, tim koji su predvodili dr veterinarske medicine Miroslav Besermenji i dermatolog dr Jasmina Kozarev  formulisao je  novi, vrlo efikasni proizvod : IN-SKIN Antiseptic.

Ovaj preparat namenjen je održavanju lične higijene, odnosno dezinfekciji zdrave kože ruku, ali i dezinfekciji tvrdih površina i opreme  u domačinstvu, uključujući i onu koja dolazi u dodir sa hranom.To je biocidni preparat, tečni dezificijens širokog spektra i vrlo brzog dejstva.U svom sastavu, IN-SKIN Antiseptic sadrži srebro,peroksid, alkohol  i miris  mente. Ne sadrži  hlor.

Preparat je testirao Sektor za materijalne resurse Vojno medicinske akademije i poseduje odgovarajuće rešenje Ministarstva za energetiku, razvoj i zaštitu životne sredine.

Pakovanje je ekološko, a zahvaljujući kvalitetnom mehanizmu za raspršivanje, iskorišćenost preparata je maksimalna.

IN – SKIN Antiseptic je pakovan u bočicu od  200 ml, čija cena je 600 dinara.

Preparat se može kupiti  preko našeg Online shop-a  ili poručiti  na telefon +381 60 366 17 00.

Logo beli za footer.png
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Društvene mreže

Београд

© Copyright 2020 Dermamedica – All Rights Reserved.